2010. június 19., szombat

Testfestészet

Megint alkottam egy oldalt, most ez az aktuális kedvencem.


Tegnap hazaértem a munkából, még volt két szabad órám, amíg nem kellett a gyerekekért menni. Elővettem a festékeimet és élveztem a maszatolást. Kijelöltem a képek helyét, ecsettel húztam köré a keretet, aztán jöhetett az ujjfestés! Foltokat, pacákat maszatoltam a papírra az ujjammal, a betűket is így írtam. Buborékfóliát feketével nyomtattam. A matrijoskák alját (a tetejük már rég eltörött a játékban) épp kidobásra ítéltem, de gondoltam egyet és az aljukat-peremüket narancssárgára festettem és lenyomtattam, így születtek a karikák és a tömör körök. Este be is fejeztem. Maradék papírokat téptem a képek alá, került még rájuk egy kis festék. Szalagok, gombok, felhők dobják még fel az oldalt. Nagyon színes lett, és talán kissé zsúfolt, de egyre jobban tetszik. És teljesen visszaadja azt a hangulatot, amit ki akartam fejezni, nevezetesen azt, hogy milyen jó móka volt ez a testfestés a fürdőkádban, a gyerekek nagyon élvezték.

És a részletfotók:





1 megjegyzés:

  1. Nóri, az utóbbi időben azért is várom a szombatokat, mert tudom, hogy valami gyönyörűséget fogsz feltenni... ebben most sem csalatkoztam... gyönyörű oldalt készítettél...

    VálaszTörlés