2010. június 5., szombat

Ez + az

Megint kaptam egy díjat Anditól, és vele együtt egy sor játékot, amit nagyon köszönök.

A díj:



Nemrégiben feltöltöttem a régebbi scrapbook oldalaimat, amik a blogírás kezdete előtt születtek. Közöttük van a 6. is, éppen az egy évvel ezelőtti alsópáhoki nyaralásunkon készült fotókat dolgoztam fel:


A játék része, hogy mutassam be a konyhámat. Íme:



Ez a konyhám. Picike, és a konyhabútor egy részét félig-meddig örököltük az előző lakótól, a többit mi csináltattuk hozzá. Hát, nem sokat használom, nem vagyok egy konyhatündér. Egyrészt a gyerekek miatt nincs rá időm, amíg gyesen voltam, mindig rendeltem magamnak ebédet. Biztos jó móka a gyerekeket is bevonni a főzésbe, de a mi pici konyhánkban ezt elképzelhetetlennek tartom, valamelyik mindig útban van. Általában csak hétvégén főzünk: vagy én, vagy a férjem, amíg a másikunk a gyerekkel van.

Hát ennyi.

Szép hétvégét mindenkinek, végre süt a nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése