2010. június 13., vasárnap

Évforduló

A héten ünnepeltük a 9. házassági évfordulónkat. Erre az alkalomra, Yabo apropóján és általa inspirálva alkottam meg az alábbi scrap oldalt.
A háttér egy krémszínű karton, vagyis ekrü, amilyen a ruhám is volt. Sárga akrillal fröcsköltem egy keveset a háttérre. A fotó az egyik kedvenc esküvői képünk, fotós ismerősöm készítette az arborétumban. A kép köré egy barokkos keretet ragasztottam 3D-s kockákkal. A keretet gyöngyházfényű kartonból vágtam ki és glitteres ragasztóval aranyoztam. Különböző strukturájú papírokból különböző méretű szíveket vágtam ki. Gyöngyházas tescos dekorból is vágtam egy szívet, a kis lyukakba gyöngytollal csináltam a pöttyöket, így nagyon mutatós lett. Az idézet az esküvői meghívónkról való (annak idején én terveztem). Mivel sárga csepp alakú csokrom volt, a Timcsocáéktól nyert sárga rózsák épp illettek ide. Egy laza gyöngyös drótot applikáltam még az oldalra, csillogó dekorszíveket és az újonnan szerzett virágokból is tettem rá párat. Érdekesség, hogy a rózsák alatti gyöngyös szív két évvel később a fotós ismerősöm erdei esküvői szertartását díszítette: még sok ilyen szív lógott a fák ágain.



Yabo kihívásán az alábbiaknak kellett megfelelni:
-valami új: virágok
-valami régi: gyöngyös szív
-valami kék: szív és gomb
-valami kölcsön: tescos dekor Marcsitól, de remélem nem kell viszaadni

Részletfotók:




Elegáns oldalt szerettem volna, esküvői hangulattal. Azt hiszem, sikerült. Nekem tetszik.
Szép estét! Köszi hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése