2010. június 26., szombat

Régebbi oldalak 2. rész

Folytatom a korábbi oldalaim feltöltését.


Ez egy nagyon kedves emlék Dorka születéséről. A képen 6 órás, ekkor láttam először a császár után (altatásból felébredve). Az oldal címe egy Elton John ("utálom Elton Johnt") dal címe is= Your song. Amikor betoltak a műtőbe, ez a dal szól, ez az utolsó, amire emlékszem. Akkor azt hittem, a Moulin Rouge filmzenéje, mert csak onnan volt ismerős a dal, a férjem viszont Elton John cd-t látott a műtőben. Mindenesetre nekem nagyon fontos volt hogy ki az előadó, aki a filmbeli szöveg szerint azt énekli hogy "Az élet oly szép lett, mert szívemben élsz." És valóban így lett...


Nicsak, itt meg én vagyok kb. háromévesen a nagymamámék kertjében. És az első próbálkozásom a vintage-zsal. Próbálkoztam vele később is, de akárhogy is tetszik, be kell hogy lássam, nem megy ez nekem. Meghagyom inkább annak, aki profi benne.


Ez pedig az egyik oldal az alsópáhoki nyaralásunkról. Marci már itt imádta a vizet...



Ez pedig az első, kihívásra készült oldalam, Timcsoca kihívására csináltam, ahogy a következőt is:



És ezt is:

Ezt is:

Nagyon szeretem ezt az őszi oldalt. Először dolgoztam hullámkartonra. A csíkos háttérpapír is sk, egy kétrétegű hullámpapírt festékeztem be és nyomtattam le. A fotót is én fényképeztem. A levelek is sk díszek. Parafadugó, nyírfa csillag, raffia, fa gyöngy és gomb, merített papír van még rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése