2010. június 10., csütörtök

Így kezdődött...

Legelső scrapbookos szárnypróbálgatásaimat még nem töltöttem fel sehová, most úgy döntöttem, megmutatom.
Igazából nagyon türelmetlen voltam, és egy-két scrapbook papíron meg mintavágó ollón kívűl semmim nem volt, de már nagyon akartam csinálni! Itt még fogalmam sem volt valójában, mi az a scrapbook. Nem is tartottam első műveimet bemutatásra alkalmasnak. De azért az idők során fejlődtem...

Szóval az első oldalamhoz a fényképalbumból választottam egy képet, ha jól emlékszem, a papírhoz kerestem megfelelő hangulatú, témájú fotót. Így esett a választásom arra a képre, amin Dorka épp beleharap egy kiló kenyérbe. Azért ötletekben nem voltam híján akkor sem, mert egy kenyércímkét akartam az oldalra, és sikerült találnom olyan kenyeret a boltban, amin volt vagy tíz címke egymáson. A kép bal oldalán pedig egy kifliszacskó darabja van. Egy kockás és egy madeirás szalagot tettem az oldalra, meg egy címkét (amire komment került volna), aminek az aljára egy piros bojtot bütyköltem.


A másik oldalamon szintén Dorka Apával, anyuék kertjében a virágzó szilvafánál. A borostyánleveleket csomagolópapírból vágtam ki, némelyiket 3d-s ragasztókockákra helyeztem, és 3D lepke matrica, fa pillangó, Praktikás katicabogár meg kommentcímke került rá. Még címe sincs.

1 megjegyzés:

  1. Pedig igazán jó oldalak, sajnálom, hogy nem töltötted fel őket. A kenyeres szenzációs szerintem!

    VálaszTörlés