2010. június 25., péntek

Gyors oldal

Hazaérve a munkából megint alkottam egy gyors oldalt. Mire nem jó ez a röpke két óra, amikor előbb végzek! Ezeket a perceket várom egész héten, mert hét közben nincs időm alkotni, inkább csak kitalálom, átgondolom mit szeretnék.
Marciról már régen csináltam oldalt, és a zászlós megoldást is régen ki akartam próbálni. Lájtos napom volt a munkahelyemen, így a zászlókat már ott megcsináltam, hogy ezzel se menjen az időm (rengeteg maradék anyagminta közül válogattam, egy halom használható textil van közöttük, egy nagy doboznyi gombbal!!!). Itthon piros spárgára fűztem a kis textilzászlócskákat. A kék szíves háttérkartont a húgom hozta a Rayherből, ahogy a pillangós gémkapcsot is. A macis lyukasztóval csináltam a sormintát. A szalagot Verustól kaptam.
A cím hagy némi kívánnivalót maga után. Egyrészt angol, már jó régen találtam valamelyik külföldi scrap honlapon, megtetszett, lerajzoltam, és csak őrizgettem. Most megtaláltam, és úgy döntöttem, megfelel, és nem volt kedvem újat csinálni.
A fröcskölés most sem maradhatott el, mostanában nagyon beleszerettem a festésbe.



Szép hétvégét minden kedves olvasómnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése