2011. június 28., kedd

Tél a nyárban

A scrap.hu áprilisi vázlat-kihívásának Izzie volt a házigazdája (az én felkérésem nyomán). Az ő egyik kedvenc alkotója, oldala alapján készített vázlatra kellett az adott hónapban oldalt készíteni. Ami akkor nem fért bele az időmbe, hát most pótoltam.

Dorka egyik fotóját választottam kiindulópontként, ami vagy 3 éve készült, ráadásul télen, úgyhogy a nyár közepén nem éppen aktuális a téma. Az idei év egyik színe a fukszia, úgyhogy valamikor az év elején beszereztem egy ilyen színű kartonpapírt, amit aztán sehogy sem tudtam felhasználni. De ahogy elnéztem a fotó színeit, rájöttem, hogy éppen ez a szín dominál rajta. És nem is igazán telet idéző, sokkal inkább tavaszi hangulatú a fotó, annak ellenére, hogy szállingózik a hó, hála a sapkának... A cím éppen talán ellentétet alkot az oldal tavaszias hangulatával, színeivel. Izzie-féle technikával dolgoztam meg a hátteret. A címet ecsettel írtam, az organza virág sk.

A vázlat:

Az én oldalam:

Részletfotók:


1 megjegyzés:

  1. Ecsettel írtad a címet?? Neked akkor nem is kell vágni, matricázni meg egyebek, mert odarittyentesz egy akármilyen betűtípust és kész!!:)) Nagyon széééép!

    VálaszTörlés