2011. június 24., péntek

Country blue
Mostanában nagyon sok country stílusú lakberendezős, dekorációs blogot nézek és olvasok, teljesen el vagyok bűvölve. Honnan a csudából lehet szerezni ilyen gyönyörű darabokat, bútorokat, textileket, kiegészítőket? És mindezt olyan gyönyörű beállításokban, lélegzetelállító miliőkben, olyan kifinomult, nőies érzékkel megáldott kompozíciókban kapom-látom, hogy csak olvadozom egyfolytában, és sóhajtozom, hogy ilyenre vágyom én is, ilyen nekem is kell. "Arrafelé" tucatszám lehetnek bolhapiacok, és úgy gondolom, minden, mások által utcára tett tárgy tökéletesen beleillik egy ilyen country stílusú enteriőrbe.

Szóval fogtam magam, és a kedvenc akrilfestékeimmel átpingálva néhány otthon fellelhető kisebb tárgyat, próbáltam felidézni ezt a stílust.
Egy kis üvegfedeles dobozkát festettem át elsőként, az elejére a csat alá néhány stencilbetűt nyomtam, a fedél belsejébe az üveg alá egy halványkék tülldarabkát ragasztottam (szerintem olyan, mint a csirkehálós vitrinek kicsiben) - cuki, nem?
Egy régi képkeretbe pedig, ami eredetileg bordó volt, Dorka egyik fotóját díszítettem fel.



Egy fakocka-gyertyatartó country rose festést kapott, a szemben lévő oldalaira vékony ecsettel festettem a feliratot, majd lecsiszoltam a kopott hatás kedvéért, végül lelakkoztam.


A képkereten lévő dátum a megismerkedésünk évét jelzi, belsejébe gyöngyházfényű gombokból varrtam a szívet.

5 megjegyzés:

  1. Ez a szíves kép nagyon-nagyon jóóó! Ilyet én is fogok csinálni! A másik kép is szépséges! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon tetszik Nóri!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Óóóó, ezek nekem nagyon tetszenek!!!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép mindegyik darab!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon hangulatosak! Sikeresen inspirálódni és aztán valami egyedit alkotni- így kell ezt csinálni!

    VálaszTörlés