2011. május 25., szerda

Színes oldalak

Mostanában kicsit kalandozgatok más stílusok irányába. Kedvet kaptam az egyszerűbb, minimál oldalakhoz, elrendezésekhez. Nem azért mintha meguntam volna az artos, festős világot, hanem idő hiányában sokszor nincs kedvem előpakolni az festőkészletemet és várni amíg megszárad.

Két eltérő stílusú oldalt hoztam. Egyik sem igényel különösebb idő ráfordítást.
Az első "A fal előtt" címet kapta. 2004 augusztusában 4 napot töltöttünk Csehországban, főleg Prága volt az úticél, de voltunk Krumlovban, Ceske Budojovicében, Telcben, Kutna Horában. A fotó Prágában készült a John Lennon-fal előtt. Tele van graffitikkel, Beatles és John Lennon dalszövegekkel, idézetekkel, virágokkal, békejelekkel. Folyton változik, mert mindig újabb és újabb firkák kerülnek rá, és tényleg valami különös feelingje van. A színes fotót sima fehér kartonra ragasztottam. Mindig vannak maradék papírdarabkáim, kiegészítőim, amiket nem használok fel egy adott oldalhoz, most a felgyülemlett maradékok egy részét a karton szélére rendeztem. A címhez a neten kerestem graffitis fontot. Kézzel rajzoltam meg és vágtam ki a betűket a kék papírból, azt felragasztottam fekete fotókartonra és újra körbevágtam. Szeretném nevezni az új havi kihívásra a scrap.hu-n, ahol kézzel vágott cím a feladat.


A másik oldal képei már egy éve várakoztak a fotók között, azt hiszem most megtaláltam a megfelelő elrendezést nekik. Yabo kartonon maradék mintás papírok, Csuti-tól nyert szalag, scrapboltból virágok, és kézzel rajzolt-vágott cím. Ezt az oldalt is a havi kihívásra szánom. A jobb sarokban Marci egyik kedvenc verse. Ő az a típus, aki nem tud elmondani egy verset, mesét kívűlről, hanem elmondja a saját szavaival, és ez volt az első versike, amit egyedül el tudott mondani.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

2 megjegyzés:

  1. Nóri! A faltól lehidalok! Állati jó lett! Nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  2. jol all neked mint a ket stilus... es imadom a falas oldalad... nagyon

    VálaszTörlés