2011. január 11., kedd

Hóangyalok

Az biztos, hogy sokkal nehezebb így alkotni, hogy én lettem az Év alkotója 2010-ben. Próbálok megfelelni a címnek, és az járt az agyamban ebben a pár napban, hogy mindenáron valami nagyon jót kell csinálnom. Hát ezentúl nem akarok görcsölni. Nem dől össze a világ, ha egy oldal nem a várakozásoknak megfelelően alakul.

Ahogy végignéztem a tavalyi termést, megállapítottam, hogy többnyire fehér, vagy egyszínű hátterekre dolgozom. Már régebben szerettem volna kipróbálni mintás háttereket is. Most átmenetként egy visszafogott, majdnem homogén hátteret választottam, amit némileg összefestékeztem és szürke színes ceruzával firkálgattam rá. A fotók még a múlt télen készültek. A cím első részéhez Izzie-től vettem inspirációt, én zseníliadrótból formáltam a szót. Az "angels" betűit dekorgumiból vágtam ki és pecsételtem a kartonra. Kipróbáltam, lehet-e kaparós matricát filcre felvinni: elárulom, lehet.
És most jöjjön az első oldalam 2011-ben:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése