2011. január 31., hétfő

Fordulat

Ma kaptam meg a nyereményem, amit az Év alkotójaként nyertem!!! Még egyszer köszönöm mindenkinek, aki ebben a bonyolult logisztikai rendszerben részt vett, hogy sikerült eljuttatni nekem a csomagot! Még csak kívűlről szemléltem meg a dolgokat, de alig várom hogy kicsomagoljam és használatba vegyem őket. Ezt a sok mindent:


Hát, nem tudom mikor lesz időm újra alkotni. Ugyanis némi változás állt fenn a megszokott, kényelmes napirendemben. Ideiglenesen újra munkába állok. Holnaptól erősen leszűkül a scrapbookkal és egyéb alkotó tevékenységgel kapcsolatos időkeretem, mi több, az internet hozzáférésem is csupán az esti órákra korlátozódik majd. Kicsit sajnálom, de a semminél több, és anyagi szempontból meg munkaviszony szempontjából sem jelent hátrányt.

Most azonban farsangra készülünk, nemsokára mutatom Dorka jelmezét. Szép napot mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Dúskálhatsz a jóban!! Még egyszer gratulálok, megérdemelted a címet!

    VálaszTörlés
  2. De jó, de jó! Örülök, hogy végre kézhez tudtad venni!!! :))) Használd sok örömmel, remélem, megjön hozzá az idő is. Gondolj arra, hogy addig is tudsz egy kis plusz pénzt keresni, aminek legalább egy részét további scrap kincskbe fektetheted. :D

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Nóri! Csodaszép kincsek!Sok sikert a munkába álláshoz.
    Kérlek, kukkants be hozzám egy kicsit.:-)
    http://tittyscrap.blogspot.com/2011/02/dijat-kaptam_03.html

    VálaszTörlés