2011. január 9., vasárnap

Ajándék

Hát, nem is tudom, hogy fogjak hozzá. Túlságosan szerény vagyok ahhoz, hogy le merjem írni. De a legcsodálatosabb ajándékot kaptam a napokban, amit egy scrapbookért rajongó lelkes amatőr alkotó kaphat. Az az óriási megtiszteltetés ért ugyanis, hogy a scrap.hu-n én lettem 2010-ben az Év alkotója. Az egyik pillanatban még egyszerű tagként írtam hozzászólást a fórumba, a következőben pedig már hirtelen ott termett a nevem alatt ez a megtisztelő cím. Először nem akartam hinni a szememnek, annyira valótlannak tartottam az utolsó forduló előtt, hogy én nyerhetek, főleg Izzie szuperjó albumja és Tina gyönyörű oldalai után... De sikerült, és most nagyon boldog és büszke vagyok.
Visszanézve a múlt évi termést, nem tartom magam igazán kiemelkedőnek ebben a műfajban. Vannak kedvenceim a saját munkáim közül, és vannak példaképeim a scrap-társaim közül is. De még nagyon sokat kell tanulnom, fejlődnöm, hogy úgy érezzem, igazán kiérdemeltem ezt a címet. Sokféle kreatív tevékenységet kipróbáltam, de a scrapbook az, ami igazán lelkesít, amiben megtaláltam mindazt, amit kerestem, ami mindig valami új, mindig más, amiben mindent lehet, ahol nincsenek szabályok. Köszönöm mindenkinek, aki az év folyamán megtisztelt szavazatával, kimondhatatlanul hálás vagyok.

Nekem ezek voltak a kedvenceim tavalyról:







6 megjegyzés:

  1. Gratulálok itt is! Jók ezek a képek!:))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!! Én az utolsó szavazásnál pont arra gondoltam, mikor a kedvenceimet néztem át, hogy milyen jó lenne, ha te nyernél, mert nagyon egyedi és ötletes a stílusod!
    Nem sokára felteszünk képet a nyereményről is, csak még le kell fotóznom. Szuper lesz! :)))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Nóri! Ez hatalmas elismerés!!!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálunk mi is!
    A diplomakatalógus révén, Kassay Feri miatt ismer, ő ott dolgozott grafikusként akkor.

    VálaszTörlés
  5. Nagy-nagy gratula Neked. Én nagy rajongód vagyok, mert imádom ezt a stílust, amit képviselsz. Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  6. Szívből gratulálok Nóri!!! :))) 2010 már a tiéd nem veheti el tőled senki! És ez olyan jóóó! Úgy örülök, hogy az egyik scrap rokonlelkem ekkora elismerést kapott, csak vigyorgok itt! :)) Pussz!

    VálaszTörlés