2010. október 8., péntek

A festő gyerekkori rajzai

Szép lassan feldolgozom az arcfestős sorozat képeit, még mindig van belőle, és tervben van egy következő oldal.
Most Marci képeit vettem elő. Az alap a már megszokott fehér akvarellpapír, amit nagyon szeretek, mert egyrészt jól kiemeli a színeket, másrészt meg remekül lehet rá festeni. A fotók alá maradék papírcsíkokat ragasztottam, és kevés festékkel "káoszosítottam". A kép sarkába néhány pacából lettek a virágok, a papír széleit pedig festékpöttyökkel díszítettem s fekete tollal dudliztam. Nem voltam teljesen elégedett az eredménnyel, még valami hiányzott. Végül kitaláltam, hogy kis rajzocskákkal dobom fel az oldalt. Annyira nem tudok már rajzolni, naqyon ügyetlen kis firkák lettek, és nem is mindig vannak jó helyen, de hát javítani ugye nem lehetett. Slusszpoénként még egy ceruzát lógattam le a kép sarkából egy miltonra kötve, így lett teljes az oldal. Végül is nem rossz a végeredmény...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése