2012. szeptember 1., szombat

Új oldalak

Már régen töltöttem fel oldalt, pedig mostanában volt egy kis időm scrappelni. Konkrétan két nap alatt 3 oldalt csináltam, meg még előtte is készült néhány, amivel még el vagyok maradva. Most azonban úgy érzem, hogy a mennyiség a minőség rovására ment, azaz nem mindegyikkel vagyok megelégedve. De hát unalmas is lenne csupa szuper oldalt csinálni, nem?
És mindegyik más-más stílusban készült. Hihetetlen, mennyiféle stílusban tudok alkotni. Sok függ persze a fotótól, a hangulatától.

Akkor egy elmaradás: nagyon trendi ezekkel a hatszögekkel. A muffint vasalható gyöngyből csináltam.

You are so sweet


Ezzel más kevésbé vagyok elégedett. A szívet szerettem volna hangsúlyozni a fotón, na és a címet - ehhez nem kellett sok körítés, de valahogy mégsem az igazi.
All you need is love
Egy korábbi kép Marciról a bécsi állatkertben. Nagy bátorságról tett tanulságot, amikor bemerészkedett az oroszlánketrecbe és ráült a bronz-oroszlánra. Eleinte páni félelem tükröződött az arcán, ami kényszeredett mosolyra változott. Már akkor tudtam, hogy ezt a Lázár Ervintől kölcsönzött címet adom az oldalnak. A kép alatti csíkok passzolnak a csíkos felsőhöz, a háttérpapír meg maga az oroszlánketrec.
A kisfiú és az oroszlán
Egy több mint 10 éve készült fotót dolgoztam fel. A diplomaosztó után öten elmentünk hegyet mászni a Schneebergre. Én, egyetlen lányként másodikként értem fel a 2075 m magas csúcsra, pedig a sűrű ködtől sokszor alig láttam (lehet, hogy jobb is hogy nem láttam, mi van alattam). Fent 2 fok volt, foltokban még volt hó, és jólesett melegedni a menedékházban.
Szeretem a minimál oldalakat. Ehhez a fotóhoz pont ez illett.
Far away

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése