2012. szeptember 25., kedd

Gyerekrajzok

Hosszú, de szerintem annál élvezetesebb bejegyzés következik. Legalábbis annak, aki szereti a gyerekrajzokat.
Nem bírok betelni a kisfiam rajzaival. Amióta örömét leli a rajzolásban, kilószámra gyártja a rajzokat, és én mindig meglepődök rajtuk, és persze nagyon büszke vagyok rá, meg arra, hogy örökölt valamit az én kézügyességemből - remélem, hogy így is van, és nem csak én látom bele.
Marci 2007 november 22-én született, nemsokára 5 éves lesz. Lefotóztam néhányat a rajzaiból, amit az utóbbi egy évben, és főleg az utóbbi egy hónapban készített, és szeretném megosztani veletek.
Imádom, hogy ilyen erőteljes a vonalkezelése, hogy színesek a rajzai, és hogy szinte "megkomponálja"a rajzait: mindig kitöltik a rajzai a lapot. A legutolsó rajz most a legkedvesebb számomra. Nektek tetszik valamelyik?

Kifestő színezés (2011 szeptember)
Spongyabob (2012 február)
Spongyabob-Patrik (2012 február)
Lufis emberke (2011)
Nap, ház, ember (2012)
Óvó néni koronával a fején, fátyollal (2011)- azért nem minden óvónéniről rajzolnak ilyet!
Nyuszi káposztalevéllel, répával (2012 húsvét)
Pillangó (2012 szeptember)
Kacsa (részlet az egyik rajzról) 2012 szeptember
Balatoni emlék: heverünk a törölközőinken (2012 szeptember)
Karácsony (2012 szeptember)
Rakéta (2012 szeptember)
Fa (2012 szeptember)
Pillangó egyedfejlődése (2012 szeptember)
Gepárd (2012 szeptember)
Béka egyedfejlődése (2012 szeptember)
Virágok, kismadár, méhecske (2012 szeptember) - az a barna egy kismadár: hát nem édes?
A házunk (2012 szeptember)
A kőszegi és a lékai vár (2012 április)
Fa és falevelek vagy gyümölcsök (2012 szeptember)


Vadgesztenye (2012 szeptember)

2 megjegyzés:

  1. Egyik jobb, mint a másik, de komolyan. Én elfogulatlan vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jópofa a spongyabob, tök olyan mint az igazi! De a kedvenceim az egyedfejlődéses rajzok! :D És a többi is egytől egyig szuperrr, nagyon nagyon ügyes a kisfiad! És külön jó, hogy nagyban rajzol, sok gyerek picike dolgokat rajzol nagy lapra (az én fiam is így volt vele)

    VálaszTörlés