2010. április 22., csütörtök

Őszi móka

Scrap.hu-s kihívásra készítettem az alábbi oldalt. A feladat háttérpapír készítése volt.
Bevallom, az én hátterem egy évet váratott a feladatra, még abban az időben készítettem, amikor felfedeztem a scrapbookot.
Krémszínű papírra tintapárnával festékezett faleveleket nyomtattam. Egy gézdarabot is tintáztam, ennek nyoma is látható a papíron. Narancssárga akvarellfestékkel festettem a kép köré. A falevelekhez jól jött volna egy lyukasztó... A villamosjegy a színe miatt került a képbe. A bagoly is saját. A zárójelet maszkoltam. A címet ecsettel illetve zselés tollal írtam.




Elfelejtettem feltölteni néhány munkámat.
Ezt a képeslapot Tina születésnapjára készítettem:


Ezt pedig a márciusi vázlatkihívásra. Nem a legjobban sikerült oldal, de így lehet értékelni a többit.


Nagyon szeretem a gyerekekről ezt a fotót. Tőlem szokatlan az ilyen babás oldal, nem is érzem igazán a magaménak, de valahogy ez illett a kép hangulatához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése