2011. december 18., vasárnap

December daily 18.

Tegnap Veka mutatott nektek egy karácsonyi illattal átitatott oldalt.
Remélem, már mindenki kellően ráhangolódott az ünnepre. Úton-útfélen szinte mindenütt lehet találkozni karácsonyfának való fenyőfákkal, a levegőben fenyőillat árad. Mi minden évben a piacról szerezzük be a fát, az idei év kivétel, mert ajándékba kaptunk egy plafonig érőt. Nagyon szeretem a friss fenyőillatot, ami belengi a lakást.

Eredetileg egy festős oldallal készültem volna, de amikor megláttam egy fenyőágat a parkban, felidéződtek bennem az egykori iskolai emlékeim a fotóórákról, bizony még a digitális fényképezés előttről. Már nem is emlékszem a technika nevére sem, a lényege az, hogy a fotópapírra tettünk mindenféle tárgyakat, növényeket, aztán miután fényt kaptak, beletettük a papírt a hívóba, a végeredmény egy fekete-fehér kép lett, amin a tárgy negatívja jelent meg.
Szerettem volna ezt a fenyőágat átvinni valamiképp a papírra. Mivel csak fehér mistem van, így ezt használtam: egyszerűen lefújtam vele a zöld kartonra helyezett fenyőágat. A végeredmény nem tükrözi pontosan azt, amit vártam volna, de elégedett vagyok vele, mert havas téli táj benyomását kelti. Reméltem, hogy a meteorológusok által beígért csapadék hó formájában hullik, de sajnos nem így lett. Így "hó" csak az én oldalamon van. Gyöngytollal néhány harmatcseppet tettem a tüskékre. Szinte érzem a fenyő illatát, ha rápillantok.


Kiegészítem a bejegyzésemet.
Délelőtt készítettem a fülbevalókat, és egy hirtelen ötlettől vezérelve kaptak helyet az albumban, a mai napnál, komment helyett, magukért beszélnek...


Holnap Hanához lesz érdemes bekukkantani, remélem, addigra tényleg leesik a hó...

1 megjegyzés: