2011. március 3., csütörtök

Tavaszváró

Azt szeretem a télben, amikor mindent frissen hullott hó borít és nagy pelyhekben hull a hó (a forralt boros-fűszeres hangulattól most eltekintek), de amikor ma reggel kinéztem az ablakon és vékony fehér porhó lepte be a tájat, nem örültem. Mikor jön el már végre a tavasz? Ilyenkor, lassan nőnap táján, már javában nyílnak a hóvirágok, most meg alig-alig akarják kidugni a fejecskéjüket. Pedig már javában hangolódom a tavaszra. Ezzel a tavaszcsalogató remek kis dallal például, és büszkeség tölt el, hogy városombeliekről van szó ( a pók pl. a szomszédunk volt anno):



Alig vártam már hogy feltölthessem ezt az oldalt, ami vagy 3 hete készen van, csak nem akartam addig feltölteni, amíg el nem indul a márciusi kihívás a scrap.hu-n. Danett és Mónika jóvoltából én voltam ugyanis a meghívott "házigazda" ebben a hónapban. Egy kedvenc scrappertől kellett kiválasztani egy kedvenc oldalt, amiből a havi vázlat készül, és elkészíteni a saját oldalamat. Sok kedvencem van, és nehezemre esett kiválasztani egyet. Végül mumkára esett a választásom, aki régóta az egyik favoritom, és akinek időről-időre végignézem a munkáit. Ezt az oldalt választottam tőle:

Ez pedig Mónika vázlata:

Ez pedig az én oldalam:


Fehér alapkartonra festettem anilinnel (nem akvarellpapírra, mert azt éppen nem kaptam; fel is hullámosodott a papír, de egy kis vasalás sokat segített rajta). A bal oldali motívumsort a gyerekek formabedobós játékával nyomtattam. Varrtam jó sokat, és Dorka régi farmer kertésznadrágjának virágos hímzéseit is felhasználtam, kényszermegoldásból, mert sehogy sem találtam hozzá illő scrap-papírt itthon, de mivel a fotón amúgy is farmercuccban csücsül a játszótéren, jó választásnak bizonyult. Az oldal érdekessége lehet talán a varrott filc cím. No meg az, hogy scrapbook papír nincs is az oldalon, csak a mintalyukasztások. A végén vettem észre, hogy a lila-sárga páros mumka oldalán is megvan.

Részletek:



És mindig mindig lehet jelentkezni a P.I.F. játékomra.
Köszönöm hogy itt jártál. Szép napot!

1 megjegyzés:

  1. Wonderful creation, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

    VálaszTörlés