2010. szeptember 1., szerda

Szülinapra

Sokáig lapult a fénykép a fiókban, már többször is nekiálltam, de valahogy sose akart összeállni az oldal. Most is nehezen. Eredetileg nem is ez a fotó volt, aztán mikor a zászlók helyükre kerültek, beugrott a kép és kicseréltem erre. Most már elégedett vagyok, mert végre jó helyre került, és tartoztam már magamnak és a lányomnak egy ilyen szülinapos oldallal.
Ahogy tőlem már megszoktátok, megint nagyon egyszerű. A már korábban bevált keréknyomos ötlet itt is felbukkan, varrással kiegészítve, csak most a zászlók lógnak rajta. Mániám lett a zászló... Cím nincs. Vagyis van. Amikor megláttam a tortán a szöveget, tudtam hogy beleépítem és nem cifrázom: ez lesz az oldal címe is. Amúgy is valami hasonló lett volna a cím, akkor meg minek kétszer leírni? Szóval így elspóroltam. A kép jobb sarkában lévő dísz sk, némi textilből és szalagokból eszkábáltam.



Aztán másnap egy hasonló dísz felkerült Dorka hajcsatjára. Még mindig nem szereti a hajbavalókat, de talán így...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése