2010. szeptember 21., kedd

Smink

A múltkoriban véletlenül előhívattam az összes képet, amiket az arcfestős akció során fékyképeztem. Dorka óvatosan nyúlt a festékbe, és nőcis mozdulatokkal, nagy hozzáértéssel pingálta az arcát (biztosan veleszületett dolog lehet ez, mert tőlem ilyet nem lát). Ebből született az oldal.


A kép címe "Smink" adta a púderes, lányos színválasztást. Nem az én színvilágomat tükrözi, de régóta lapult a fiókban egy halványlila karton, és a kockás papírral se tudtam mit kezdeni, és éppen a témához illőnek találtam őket. A végeredmény tetszik, és a lila-zöld párosítás is bejön. Lifteltem az oldalt, már ami az elrendezést és a kis csipeszeket illeti. A bal alsó sarokban lévő virágot Dorka régi ruhájáról mentettem meg, mellette a rózsaszín virág régi szerzemény. Flitterek, miltonok és repkedő pillangók díszítik még az oldalt.

1 megjegyzés: