2010. augusztus 5., csütörtök

Csak úgy és nyertem!

Megint alkottam egy gyorsat tegnap. Délelőtt vettem a kék filcet méterben, délben neki is álltam összeállítani, varrogatni, és ilyen lett. Szerintem cuki. Még nem tudom, kinél fog kikötni, remélem mihamarabb gazdára talál. A filc mellett most először használtam maradék anyagdarabkát a bagoly testéhez.




Egyre jönnek szűkebb családom részéről a filces megrendelések, így a scrapbook-ra nem is jut időm. Pedig: a nagy elfoglaltságban meg el is felejtem megjegyezni, hogy nyertem a Yabo kihívásán, a My dream című oldalammal. Nagyon-nagyon örülök neki, az ajándéknak meg különösen, főleg ebben a szorult helyzetben. Köszönöm még egyszer a lányoknak, akik a legjobbnak értékelték az oldalamat ebben a hónapban! Külön öröm számomra, hogy a következő havi kihíváson vendég zsűritag lehetek!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett, kis cuki...
    Remelem nem haragszol meg! En messze nem tudnek ilyet gyonyorusegeset varrni, de egy kicsit hianyzik a bagolyka laba. Nekem legalabbis.
    Amugy meg imadom :)

    VálaszTörlés
  2. én azt szeretem a baglyokban, hogy annyi féleképpen lehet őket megvarrni... a tied nagyon jó lett... hajrá, hajrá

    VálaszTörlés
  3. Tök jók a filcképeid!Cuki a bagoly!Gratulálok az első helyezéshez,tök jó az az oldalad!

    VálaszTörlés
  4. Igazad van, nekem is hiányzik. Szerencsére még javítható.

    VálaszTörlés