2010. július 5., hétfő

Kislányszoba

Néhány gyerekszobába való dekorációt mutatok be. Természetesen minden sk, és azt is elárulom, hogy nem mostanában készültek.
Valami igazán csajos, kislányos-babás dekorációt szántam Dorka szobájába. Először a szív alakú függőket varrtam filcből, kevés organzából, gyöngyökkel díszítve, amiket aztán egy zsinórra fűzve az ágya fölé lógattam. Egy hozzá illő filc-kép is került a falra. Amikor Dorka szülinapi zsúrján megjelentek az ovis társak szülei, az egyik anyuka rácsodálkozott a szíves füzérre, és azt kérdezte, hogy csak erre az alkalomra raktam-e fel őket, mire felvilágosítottam, hogy nem, évek óta így áll, ráadásul én készítettem... na, akkor nézett ám nagyot!






Készült még egy gyöngyökkel, flitterekkel, szalagokkal, kagylógyöngyökkel díszített képkeret is. Az alapja natur fa keret, amit rózsaszínre festettem, és rózsaszín filcet ragasztottam rá, amire előzőleg felvarrtam a kellékeket.




A napokban előkerültek a viharvert bábok, azokat is lefotóztam. Minta alapján készültek.



Szép napot!

1 megjegyzés: