2010. február 3., szerda

Sarah Kay képeslapok + Ágikának

A Tescoban a múltkor jó áron jutottam Sarah Kay matricásalbumhoz, és nyomban nekiláttam képeslapokat gyártani. Az egyiket beneveztem a Friday Sketchers és a Simon Says Challenges kihívására is.


Egyszerű kis lapok. Háttérnek winkleres papírokat használtam, gyönyörű nosztalgikus, finom színei miatt. A keretet a Rico design papírjából vágtam ki. Használtam az új virág-lyukasztómat, meg 3D inspiration matricát, kínai leveleket és selyemvirágokat.





Közben eszembe jutott az is, hogy Ágika névnapi-szülinapi képeslapját elfelejtettem feltölteni, most pótolom a mulasztást.



3 megjegyzés:

  1. Szépek lettek! Ágika biztos örülni fog a türkiz lapnak- a kedvenc színe- hehe.

    VálaszTörlés
  2. Fabulous cards!♥♥♥

    Thanks for joining us at Friday Sketchers this week!

    Hugs,
    Aud

    VálaszTörlés
  3. Wonderful cards.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    VálaszTörlés