2013. január 16., szerda

I love winter

Végre igazi tél van! Mindent beborító, napsütésben szikrázó fehérség. Már jópár éve nem volt részünk ilyenben, pedig emlékszem a gyermekkoromra, amikor a félméteres hóban kellett keskeny utat vágni, hogy eljussunk az iskoláig. A gyerekeim is nagyon élvezik, sokat szánkózunk a közeli szánkódombon. Szeretem nézni, ahogy szállingózik vagy nagy pelyhekben hull a hó, és szeretem, ahogy ropog a talpam alatt.
A scrap.hu egyik januári vázlata nagyon inspiráló volt, az eredeti főleg nagyon tetszett. Elsősorban a nagy fotó ragadott meg, és különleges volt abból a szempontból is, hogy az egész oldal tulajdonképpen csak fotó, kevés szöveggel és dekorációval. A havas téli fotóknak remek bemutatására szolgált ez a vázlat. A nagy fotót az ablakpárkányon fotóztam, ezüst és arany csillogó csillagokat szórtam a hóra, és egy fehér papírfecnire írtam a szöveget - szerintem nagyon megkapó lett a végeredmény, ez a kedvencem az oldalon. Díszítésként ragasztottam még csillagokat az oldalra, címként pedig egy Echo parkos matrica került rá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése