2012. augusztus 9., csütörtök

-12 celsius

Az augusztusi vázlatkihívásra készítettem az alábbi oldalt. Nyár ide vagy oda, most az elmúlt tél egyik leghidegebb napján készült fotókat vettem elő. Reggel, útban az ovi felé fényképeztem ezeket Marciról, amikor kesztyűs markába fogta a havat (majdnem lefagyott a kezem fotózás közben, de meg kellett örökítenem azt a kevéske havat, ami esett a télen, mert hó nélkül nem igazi a tél).

A vázlatot egy kötöttpulcsi-mintás kartonra terveztem, amire fehér akrillal festettem, dudliztam. A mintalyukasztott elemek is tavalyról maradtak. Érdekes elemként tettem rá a vatelindarabkákat, amiket miltonkapoccsal rögzítettem. Mikor megláttam az előző napi varrományomból maradt vatelinfecniket az asztalomon, muszáj volt rárakni azokat is az oldalra. A cím valahogy ellentétben áll az oldal melegségével: a kötöttpulcsitól és a vatelintől olyan meleg hatású lett az egész.
Így néz ki:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése