2010. november 26., péntek

Advent

Hétvégén már meg kell gyújtani az első gyertyát az adventi koszorún.
Még sosem volt adventi koszorúnk, gyerekkoromban nem volt szokás nálunk az adventi koszorú készítése és a gyertyagyújtás.
Most azonban már elkerülhetetlenné vált, hogy a mi családunkba is beférkőzzön ez a szép szokás. Dorka ugyanis az óvodában jár hittanra, és a minap egy adventi koszorú rajzával és egy kérdéssel fordult hozzám: - Anya, mi mikor gyújtjuk meg a gyertyát?
Kicsi kora óta elbűvölik a templomi események, szeret templomba járni, érdeklik a bibliai történetek. Elkészítettem hát életem első adventi koszorúját. Ilyen lett:



Mutatok két karácsonyi képeslapot is. Idén sem lesznek egyforma lapjaim, mert a maradékokból csak ilyenekre futja.




Valamelyik nap Dorka megkérdezte:
-Anya, van mikulásvirág?
-Van.
-És rénszarvasvirág?
Mosolyogtam.

Szép hétvégét mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. ó, mintha az én lányomat hallanám... azt szoktuk mondani, hogy a családból neki van a legnagyobb esélye, hogy pap legyen... esténként mese helyett a gyerekBibliából kell olvasni neki... szóval, jókat szoktunk rajtuk mosolyogni...
    szép koszorút készitettél és a képeslapjaid is tetszenek... azon meg egyáltalán ne buslakodj, hogy nem egyformák... szerintem ez csak előnyükre válik

    VálaszTörlés
  2. Csodás lett a koszorúd, gratulálok hozzá! És a képeslapjaid és nagyon tetszenek, igazán ötletesek és muatósak lettek!

    VálaszTörlés