2010. május 9., vasárnap

Papírmunka

Nagyon foglalkoztatott a Yabo e havi témája, ami a munka volt. Igaz, csak két hónapja álltam újra munkába, de a munkahelyemen mindig annyi, számomra kincset érő holmit lehet találni, hogy nem volt kétséges, hogy nevezzek-e a kihívásra.
Próbáltam csak azokkal az anyagokkal dolgozni, amikkel a munkám során nap mint nap találkozok. Így a háttér egy kiselejtezett gyártmánykísérő dosszié lett, amit feketével körbetintáztam, és a bal oldalára maszkoltam néhány piktogramot. Egy dobozt mindenképpen fel akartam használni az oldalhoz. Egy teásdobozra esett a választásom, ami méretben megfelelt, de csak a felét használtam fel, és amit kívűlről barna kockás papírral borítottam be. 3D-és oldalt szerettem volna, így kinyithatóvá tettem a dobozt, összehajtva egy gémkapoccsal rögzítettem. Először fotó nélküli oldalt akartam, aztán rájöttem, hogy mégiscsak hiányzik valami fotó, így a raktárban fotóztam egy rakat hullámpapírt. Még egy papír mérőszalagot és egy barna papírfüles táskát tettem az oldalra, aztán itt el is akadtam szerda este, nem gondoltam volna, hogy lesz még ebből valami. Sehogy sem tetszett, és túl barna volt. Aztán másnap beugrott a megoldás, és pénteken nagyon gyorsan be is fejeztem. Egy papírtáska zsinórfüléből indákat hajtogattam, és használt írólapból virágformákat gyűrtem, és némi fehér nátronpapírral is kiegészítettem az oldalt. A fehérek nagyon feldobták az egészet, és így már tetszett. A havannabarna ragasztószalag csak egy kis poén... A cím második része matrica.

És a részletek:







További szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Mekkora ötlet!!! Én ilyenre még nem is gondoltam, mennyi mindent kidobunk egy munkahelyen!!! Egy scrapes számára talán kincs is lehet. Ezt egyszer én is ki fogom próbálni!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon jó, ötletes... tetszik...

    VálaszTörlés