2010. január 10., vasárnap

Először is: Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!

Téli álom

Valamelyik télen készítettem ezt a fotót, amiből az idei első hagyományos oldalamat készítettem.

Monokróm színvilágot terveztem, hogy érvényesüljön a csipkebogyó piros színe. Alapnak szürke kartont választottam, ezt maszkoltam egy régi függöny és egy Marcsitól kapott Tescos dekorációs anyag segítségével fehérrel és szürkével. A fotó alá tortapapírt tettem. Csipkét, nyírfakéreg fenyőt, madártollat, szalagot, filcvirágot, dombornyomott hópelyheket, dekorgumi virágot és piros gombot használtam még fel.

Mire elkészült, megérkezett a nagy hó is: szerdán vagy 10 cm-es hó esett, szinte egész nap hullott a hó. A városban jártam vásárolni, és annyira gyönyörű idő volt, hogy nem volt kedvem hazamenni. Nálam volt a fényképezőgép is, és elindultam sétálni a hóesésben, keresztül 2 parkon. Belegázoltam a még érintetlen, szűz hóba. Imádom az ilyen hóesést, szerncsére nem volt hideg, a szél sem fújt, szóval ideális téli sétálóidő volt. A Gyöngyösparti sétány a kedvenc helyeim egyike, ott fényképeztem néhány "hó-virág-csillagot":

1 megjegyzés: