2013. február 4., hétfő

Minimál

Nyugalomra vágyom. Csendet szeretnék körülöttem és magamban, letisztultságot, semmi káoszt és cifraságot. Olvasmányélményeim tükrözik ezt az útkeresést magamban: Pi életét olvastam a múlt héten (a filmet még nem láttam, de megragadott az előzetes csodás képi világa), a héten pedig sikerült megvennem könyvesboltban Tolvaly Ferenc "El Camino - Az út" című könyvét, 2005-ös kiadás, már régóta kerestem. Ez a nagyvonalú, minimál kifejezésmód belekúszott a scrapbook munkáimba is, legalábbis ami az utolsó oldalaimat illeti. Persze azelőtt is csináltam minimált. Olykor-olykor a festős, színes időszak után vágyom az egyszerűségre, a szürkeségre, hogy aztán abba is beleunjak, és újra elővegyem a festékeimet. Szóval most itt tartok. 


Szép ez a Echo Park papírkészlet (Dots&Stripes), a szürke-mustársárga nagyon jól mutat együtt egy kis feketével. A minimál szigorúságát oldja a laza díszítés a fénykép mellett és a leheltnyi pacázás a sarokban a címmel kiegészítve. Azt hiszem, elviszem egy képkeretezőhöz...

2 megjegyzés:

  1. Olyan jól tudod a minimált!!!!! Tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Amit az útkeresésről és csendről írtál olyan ismerős. Bennem is itt van.

    VálaszTörlés