2013. február 7., csütörtök

Februári vázlat

A scrap.hu februári vázlatkihívásának házigazdája, Nőicsizma, szuper inspiráló oldalakkal-vázlatokkal örvendeztetett meg. Ilyen sem fordult még elő, hogy jóformán még az első hét sem telt el, és én már elkészültem mindkettővel.
Bevallom, egy hasonló, ferde elrendezés gondolata már készen állt a fejemben, úgyhogy a második vázlat nem okozott gondot. Fehér struktúrkarton az alap, erre simán, alátét nélkül raktam a fotókat, a szövegblokkhoz pedig jobbára Jovi készletét használtam, a szövegében, színeiben nagyon passzol a fotókhoz.


Az első vázlat Anna-Maria Wolniak alapján készült. Hát, az ő munkáit nehéz felülmúlni, de Edit oldala felveszi vele a versenyt. Nagyon tetszettek a színei, a fekete-sárga kombó, úgyhogy azt átemeltem az én oldalamhoz. A vázlatot próbáltam a mostani minimál stílusomhoz alakítani, úgy érzem, sikerült, nem is nagyon kellett megerőltetnem magam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése