2013. február 11., hétfő

Életképek - január

A scrap.hu-n idén új kihívás indult, Életképek címmel. A lényege, hogy minden hónapban kisorsolnak egy adott napot és időpontot, amikor fényképet kell készíteni, és abból csinálni egy oldalt. Érdekesnek hangzik, hogy ki mit csinált aznap, abban az időben, amikor mi...
Az időpont január 19. 15.00-16.00 volt. Szombati nap volt, a naptár szerint mozi volt betervezve aznapra. De nem is akármilyen! Kedvenc rendezőnk, Tarantino legújabb filmjét vártuk lázasan. A délutáni 4 órás előadásra volt jegyünk, így a fotót a mozi kirakatában lévő plakátról készítettem. Már a film előtt és után is Django lázban égtem, a zenéjét hallgattam folyamatosan, mi több, a csengőhangom is Django. Imádjuk Tarantinot, most is zseniális, a zeneválasztását meg kifejezetten értékelem. Szóval ennyit a fotó születéséről, jöjjön akkor az belőle készült oldal!

Fekete-fehér-piros, enyhén tarantinos vércseppekkel. A csíkos alátétpapír házilag készült washi tape-ből, a fényképezőgép-pecsétet sk linómetszettem (majdnem, mint az eredeti, nem?). A cím betűit szándékosan elnagyoltan vágtam ki fekete fotókartonból, és bevallom, az "O" betű teljesen véletlenül cseppent a legtökéletesebb helyre. A felső piros sáv egy kis szokatlan dolog scrap-oldalakon: játékpisztolyba való patron elhasznált papírcsíkja.


Részletfotók:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése