2013. február 22., péntek

3 scrapbook oldal

A tegnapi és a mai nap az alkotás jegyében zajlott, felállítottam a rekordomat, két nap alatt 3 oldal, ebben a hónapban ez a 9. Na, nem mintha idő-és munkaigényes oldalakat készítenék, de most ehhez van kedvem. Ma meg inspirál az a vagy 50 fotó, amit e hét elején hívattam elő, és amiket a múlt héten csináltam, mikor egy kis házi fotózást rendeztünk a konyhában az egyetlen méter széles fehér fal előtt.
Az első oldal egy digi oldal liftje:


  Dorka pólójához éppen passszolt ez a pöttyös BoBunny, nagyon megörültem, mikor megláttam, nem is emlékeztem rá, hogy ilyenem is van. Eszembe jutott, hogy van néhány horgolt virágom is. A lila-türkiz combó nagyon ütős, mutatós tud lenni, nagyon tetszik mások munkáin. A Flopsytól kapott boríték kincset rejtett most is: nem gondoltam, hogy a pink toll-pillangót valaha is fel fogom használni, de valahogy kívánkozott ide még egy kis szín, ahogy a piros strasszok is. Bevallom, nem szoktam ennyire csajos oldalakat csinálni, a strasszokat-flittereket-csillámragasztókat nem is használom, de most ezt kívánta a történet.

Tegnap még gyorsan összedobtam Marciról is egy nagyon egyszerű oldalt, a betűk kivágása és a festék száradása került a legtöbb időbe:


  Ez pedig a mai termés. Kipróbáltam a kréta-hatást. Fehér zselés toll és fehér ceruza segítségével értem el némi hasonlatosságot, lehetne még kísérletezni vele, de elsőre nem lett rossz:





 Jó alkotást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése